Main content

Μικρογραφίες από τα βίντεο των ατόμων με αναπηρία που συμμετείχαν μέχρι τώρα στη καμπάνια SpeakUp: Χρυσάνθη Σχοιναράκη, Βαγγέλης Αυγουλάς, Γιώργος Στάθης, Δήμητρα Κοντοβά, Νίκος Καπλάνης, Νίκος, Παναγιώτης Πιτσίνιαγκας, Γιάννης Πολονύφης, Στέφανος Βούρος.

Μια καμπάνια ηλικίας λίγων μόλις μηνών έχει ξεπεράσει κάθε προσδοκία απήχησης!

Η καμπάνια #SpeakUp του «Με Άλλα Μάτια», μια εκστρατεία ορατότητας των ανάπηρων ατόμων και της καθημερινότητάς τους που ξεκίνησε να προβάλλεται μέσα από τα social media μας, ξεπέρασε τις 1.000.000 προβολές!!

Στο meallamatia.gr επιδιώκουμε:

  • να σπάσουν στερεότυπα και αντιλήψεις για την αναπηρία
  • να μετατραπεί η «αντιτηλεοπτική», όπως θεωρείται, εικόνα της αναπηρίας, σε θετικό πρότυπο ζωής
  • να ανατραπεί η υποεκπροσώπηση των αναπήρων στα ΜΜΕ και στον δημόσιο διάλογο
  • να αναδείξουμε καθημερινές πτυχές των αναπήρων και των οικογενειών τους σε τομείς της καθημερινότητας όπως τέχνες, χορός, αθλητισμός κ.λπ.
  • τα βίντεο να λειτουργήσουν ως εργαλείο εξοικείωσης

Μέχρι τώρα, τα 30 βίντεο που έχουν δημιουργηθεί στο πλαίσιο του #SpeakUp συγκεντρώνουν 1.040.000 προβολές στα social media. Τα μοιραζόμαστε μαζί σας μέσω InstagramFacebookYouTube, πλέον και μέσω TikTok!

Η καμπάνια προσπαθεί να απαντήσει σε πολλά ερωτήματα όπως:

✥ Πώς είναι η καθημερινότητα ενός ανάπηρου ατόμου;
✥ Πώς μετακινείται;
✥ Μπορεί να διασκεδάσει;

Ή για παράδειγμα…

Αυτά και πολλά άλλα ερωτήματα απαντώνται στην #SpeakUp καμπάνια μας, που όλο και εξαπλώνεται! Έπεται συνέχεια…

1 like, 1 share και -γιατί όχι- ένα δικό σας βίντεο με το hashtag #SpeakUp μπορούν να μας κάνουν πιο δυνατούς!