ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ Ευαγγέλου Γ. Αυγουλά & ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ – Evangelos G. Avgoulas & PARTNERS – LAW OFFICE
(English text follows)
ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ Ευαγγέλου Γ. Αυγουλά & ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ
Ελαιών 25 Ίλιον Αττικής, τ.κ. 13123, τηλ.: 210 2627385 & Φαξ: 210 2696618
E-mail: info@avgoulas.gr
Κύριοι Τομείς Ενασχόλησης
♦ Εταιρικό Δίκαιο : Σύσταση και νομική υποστήριξη προσωπικών, κεφαλαιουχικών εταιριών και κοινωνικών συνεταιρισμών (Κοιν.Σ.Επ.), με επαγγελματική δραστηριότητα σε διάφορους τομείς της αγοράς ή/και στο διαδίκτυο.
♦ Εμπορικό Δίκαιο : Κατάρτιση και επιμέλεια υπογραφής παντός είδους συμβάσεων [ενδεικτικά πώλησης, εμπορικής συνεργασίας, δικαιόχρησης (franchising) και υπο-δικαιόχρησης (sub-franchising) για λήψη αποκλειστικών δικαιωμάτων (τεχνογνωσίας, εμπορικών σημάτων κ.λ.π.) στην Ελλάδα], κατοχύρωση εθνικών, κοινωνικών και διεθνών σημάτων διαταγές πληρωμής, διεκδίκηση οφειλών από τιμολόγια.
♦ Αστικό Δίκαιο : Εξώδικος και δικαστικός (σε όλους τους βαθμούς δικαιοδοσίας) χειρισμός μισθωτικών, εμπραγμάτων, ενοχικών, οικογενειακών, κληρονομικών, αυτοκινητικών, ασφαλιστικών, εργατικών διαφορών, διαφορών ενδοσυμβατικής – εξωδικαστικής / αδικοπρακτικής ευθύνης, συμβιβασμοί, σύνταξη συμβάσεων.
Ενδεικτικά: Σύμφωνα Συμβίωσης, συναινετικό ή κατ’ αντιδικία διαζύγιο, ασφαλιστικά μέτρα, διευθέτηση θεμάτων διατροφής, επικοινωνίας, γονικής μέριμνας και επιμέλειας τέκνων, υιοθεσία / αναδοχή τέκνου, ανακήρυξη διαθήκης σε κύρια και λοιπά κληρονομικά θέματα, αγοραπωλησίες, διευθέτηση θεμάτων από τροχαία ατυχήματα, θέση σε δικαστική συμπαράσταση, τροποποίηση ονοματεπωνύμου στο Ληξιαρχείο, διεκδίκηση αποζημιώσεων ή και ηθικής βλάβης, διαταγές απόδοσης μισθίου και μισθωμάτων, διεκδίκηση οφειλών, νομική διευθέτηση παντός είδους διενέξεων μεταξύ ιδιοκτητών και ενοικιαστών, ενστάσεις κατά προστίμων, παράσταση στην επιθεώρηση εργασίας, υποθέσεις συνταξιοδότησης κ.α.
♦ Δίκαιο Κτηματολογίου : Σύνταξη και συζήτηση αγωγών, αιτήσεων και ενστάσεων.
♦ Συνεργασία με κατασκευαστικές εταιρείες – παραστάσεις σε εργολαβικά προσύμφωνα, συμβόλαια αγοραπωλησιών ακινήτων.
♦ Σύνταξη και ηλεκτρονική υποβολή αιτήσεων των υποψηφίων σε προκηρύξεις του ΑΣΕΠ, καθώς και επιμέλεια του ατομικού φακέλου, για τη σχετική ταχυδρομική του αποστολή.
Επίσης:
♦ Σύνταξη σχεδίου διατάξεων νόμου / τροπολογιών και των αιτιολογικών τους εκθέσεων.
♦ Σύνταξη νομικών γνωμοδοτήσεων / μελετών με νομική τεκμηρίωση.
♦ Ίδρυση συλλόγων, Αστικών μη κερδοσκοπικών εταιρειών και σωματείων.
♦ Σύνταξη υπομνημάτων έγγραφης απολογίας, παροχής εξηγήσεων κλπ.
♦ Συμβουλευτική και παρακολούθηση υποθέσεων για πιστοποίηση αναπηρίας (ΚΕΠΑ) και αιτήσεων απόδοσης προνοιακών επιδομάτων και παντός είδους κοινωνικών παροχών.
♦ Συμβουλευτική και νομική υποστήριξη σε σωματεία, Ομοσπονδίες, συλλόγους κλπ. Π.χ. ΑμεΑ, εργαζομένων και άλλων ομάδων, (ενδεικτικά παράσταση σε θεσμικές συναντήσεις, σύνταξη εγγράφων και υπομνημάτων, εξωδικαστική και δικαστική εκπροσώπηση, σύνταξη πρακτικών, νομική συμβουλευτική εργαζομένων, νομική παρέμβαση σε εργοδότες, παράσταση σε γενικές συνελεύσεις, τροποποίηση καταστατικού κλπ.).
♦ Χειρισμός αιτημάτων αδειών διαμονής / ιθαγένειας.
♦ Νομική εκπροσώπηση / διαπραγματεύσεις για διακανονισμούς, ευνοϊκότερες ρυθμίσεις δανείων και εξωδικαστικούς συμβιβασμούς με Πιστωτικά (Τραπεζικά) Ιδρύματα.
♦ Χειρισμός θεμάτων και υποθέσεων Πνευματικής Ιδιοκτησίας (κατοχυρώσεις, προσβολές κλπ.).
♦ Έκδοση και επικύρωση παντός είδους πιστοποιητικών σχετικών με όλες τις ανωτέρω διαδικασίες.
♦ Συνεργασία με άλλους επαγγελματίες (π.χ. πραγματογνώμονες, φοροτεχνικοί, δικαστικοί επιμελητές, μηχανικοί και αρχιτέκτονες, συμβολαιογράφοι κ.α.) και με άλλους φορείς (π.χ. Δ.Ο.Υ., ασφαλιστικά ταμεία, ΟΤΑ Α’ και Β’ βαθμού, Κοινωνικές Υπηρεσίες, Πρόνοιες, Ληξιαρχεία, Πρεσβείες, Υποθηκοφυλακεία, Αποκεντρωμένες Διοικήσεις, Υγειονομικές Περιφέρειες, Τράπεζες, Γενικό Εμπορικό Μητρώο, Μητρώο Κοινωνικής Οικονομίας, Αστυνομικές Αρχές κ.α.), για την αποτελεσματικότερη και ταχύτερη διεκπεραίωση όλων των ανωτέρω και τη μείωση έως απάλειψη της γραφειοκρατίας για τον πελάτη.
♦ Επικυρώσεις Εγγράφων.
♦ Μεταφράσεις εγγράφων σε συνεργασία με επαγγελματίες μεταφραστές.
Το γραφείο μας, σε συνεργασία με εξειδικευμένη ομάδα μηχανικών, σας υποστηρίζει πλέον και για την Άδεια Λειτουργίας Καταστήματος Υγειονομικού Ενδιαφέροντος – Διαδικασία Γνωστοποίησης
Ο Ν. 4442/2016 (ΦΕΚ 230Α 07-12-2016) σε συνδυασμό με την Υπουργική Απόφαση Υ.Α. Αριθμ. Οικ. 16228/2017 (ΦΕΚ 1723/Β/18-05-2017) εκσυγχρόνισαν τον τρόπο έκδοσης Αδειών Λειτουργίας των Καταστημάτων Υγειονομικού Ενδιαφέροντος οι οποίες πλέον καλούνται Γνωστοποιήσεις Λειτουργίας.
Για την υποβολή της γνωστοποίησης η εκάστοτε επιχείρηση, έχει την υποχρέωση να πληροί όλους τους όρους της κείμενης πολεοδομικής, υγειονομικής και πυροσβεστικής νομοθεσίας, ενώ ελέγχεται εκ των υστέρων για τη συμμόρφωση της.
Αναλαμβάνουμε τη σύνταξη πλήρους φακέλου και την ηλεκτρονική γνωστοποίηση των δικαιολογητικών, για λογαριασμό των Επιχειρήσεων Υγειονομικού Ενδιαφέροντος.
Αφορά: Επιχειρήσεις μαζικής Εστίασης
εστιατόρια, ψητοπωλεία, οβελιστήρια, σνακ μπαρ, αναψυκτήρια, καφετέριες, μπαρ και άλλες παρόμοιες δραστηριότητες υγειονομικού ενδιαφέροντος.
Επιχειρήσεις Λιανικής Διάθεσης Τροφίμων και Ποτών.
Παντοπωλεία, κρεοπωλεία, οπωροπωλεία, ιχθυοπωλεία, κάβες ποτών, καταστήματα ξηρών καρπών και ζαχαρωδών προϊόντων, πρατήρια άρτου, πρατήρια ειδών ζαχαροπλαστικής, καφεκοπτεία και παρόμοιες δραστηριότητες.
Επιχειρήσεις Παροχής Υπηρεσιών Υγειονομικού Ενδιαφέροντος
Κομμωτήρια, καταστήματα περιποίησης χεριών- ποδιών, εργαστήρια tattoo .
Λοιπές δραστηριότητες Υγειονομικού Ενδιαφέροντος
Θέατρα, κινηματογράφοι, καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος εντός τουριστικών καταλυμάτων αυτόματοι πωλητές κλπ
ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ Ευαγγέλου Γ. Αυγουλά & ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ
Ελαιών 25 Ίλιον Αττικής, τ.κ. 13123, τηλ.: 2102627385 & Φαξ: 2102696618
E-mail: info@avgoulas.gr
_____________________________________________________
Evangelos G. Avgoulas & PARTNERS – LAW OFFICE
25 Elaion Street, Ilion, Attica, GR- 13123, Tel.: +30 2102627385 & Fax: +30 210 2696618
E-mail: info@avgoulas.gr
Main Areas of Practice
• Company Law: Establishment and legal support to partnerships, capital companies and social cooperatives operating in various market sectors and/or the Internet.
• Commercial Law: drawing up and arranging for the execution of any kind of contracts [indicatively sale and purchase agreements, commercial collaboration, franchising, sub-franchising for the granting of exclusive rights (know-how, trademarks etc.) in Greece], registration of national, EU and international trademarks, payment orders, seeking payment of claims arising from invoices.
• Civil Law: Handling of lease, property, contractual, family, inheritance, motor, social security and labour disputes either in or out of court and in every instance, as well as disputes arising from contractual or non-contractual liability, settlements and conclusion of contracts.
Indicatively: Civil Partnership Agreements, divorce by mutual consent or contested divorce, interim measures, settling of issues with respect to maintenance, communication, parental responsibility and custody of children, adoption/foster care of children, declaration of wills as valid and other inheritance matters, sales and purchases, arrangement of matters arising from motor accidents, placement under judicial interdiction, amendment of surname in the Civil Registry, claims for compensation and/or non-pecuniary damages, order for the delivery of leased property and rents, seeking claims, legal arrangement of any kind of disputes between lessors and lessees, objections against fines, representation before the Labour Inspection Corps, Pension cases etc.
• Cadastre Law: Drawing up and hearing of lawsuits, requests and objections
• Collaboration with construction companies – appearance in preliminary contract agreements, property sale and purchase agreements
Also:
– Drawing up of bills / amendments to bills and the explanatory report thereof.
– Drawing up of legal opinions / studies based on legal documentation.
– Incorporation of associations, non-profit civil companies and unions.
– Drawing up of written self-defense testimonies, provision of explanations etc.
– Counseling and follow-up of cases regarding certification of disability (Disability Certification Centers- KEPA) and petitions seeking the granting of welfare allowances and any kind of social benefits.
– Counseling and legal support to unions, Federations, associations etc.
e.g. PWD, employees and other groups (indicatively: appearance in institutional meetings, drawing up of documents and memos, representation in and out of court, drawing up of minutes, provision of legal advice to employees, legal intervention to employers, appearance in general meetings, amendment of articles of association etc.)
– Handling of applications regarding the granting of residence permits/nationality.
– Legal representation / negotiations for arrangements, more favorable loan settlements and out-of-court settlements with Credit (Banking) Institutions.
– Handling of Intellectual Property matters and cases (registrations, infringement etc.)
– Issuance and certification of any kind of certificates with respect to all the procedures described above.
– Collaboration with other professionals (experts, tax consultants, process servers, engineers and architects, notaries etc.) and with other institutions (namely Tax Offices, social security funds, first and second grade Local Government Organizations, Social Services, Welfare, Civil Registries, Embassies, Land Registry Offices, Decentralized Administrations, Health Districts, Banks, General Commercial Registry, Social Economy Registry, Police Authorities etc.) in order to carry out the above more effectively and timely and to reduce or even eliminate bureaucracy for the client.
-Certification of Documents
-Translation of documents in collaboration with professional translators.
“In collaboration with a specialised team of engineers, our firm can now provide support for Operating Permits for Establishments Subject to Health Regulations – Notification Process
Law 4442/2016 (Government Gazette 230/Α/07-12-2016) in combination with Ministerial Decision No. Int. 16228/2017 (GovGaz 1723/Β/18-05-2017) updated the process of obtaining Permits to Operate Establishments Subject to Health Regulations. These are now called “Business Start-up Notifications”.
To submit the notification, each enterprise must comply with all applicable building, health and safety and fire safety laws, and must subsequently undergo inspection to verify compliance.
We can prepare a complete dossier and undertake the electronic notification of documents on behalf of establishments subject to health regulations.
Applies to: Food service enterprises
restaurants, grills, gyro/souvlaki shops, snack bars, canteens, coffee shops, bars and other similar food service establishments.
Food and Drink Retailers.
Grocery stores, butchers, greengrocers, fishmongers, off-licences, dried nut and sweet shops, bakeries, baked goods outlets, coffee roasters and similar activities.
Enterprises Providing Services Subject to Health Regulations
Hair salons, nail salons, tattoo parlours.
Other business activities subject to health regulations
Theatres, cinemas, shops subject to health regulations within tourist accommodations, vending machines, etc.”
Evangelos G. Avgoulas & PARTNERS – LAW OFFICE
25 Elaion Street, Ilion, Attica, GR- 13123, Tel.: +30 2102627385 & Fax: +30 210 2696618
E-mail: info@avgoulas.gr
0 Comments