Αλλάζει το τοπίο στην Παγκόσμια Αυτοκινητοβιομηχανία μετά τις αποκαλύψεις σκανδάλων
Μετά το «σκάσιμο» του Σκανδάλου Φολκσβάγκεν πριν από μερικές εβδομάδες, με την εκπληκτική αποκάλυψη κάποιου «παράνομου λογισμικού» που παραποιούσε εν γνώσει των κατασκευαστών τα επίσημα «Τεχνικά Στοιχεία», κυρίως όσον αφορά τους ρύπους σε εκατομμύρια πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα του Γερμανικού κολοσσού , η υπόθεση παίρνει διαστάσεις.
Εκτός από την ισχυρή πιθανότητα οικονομικής κατάρρευσης της Γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, με απώλεια δεκάδων χιλιάδων θέσεων εργασίας παγκοσμίως, αυτό που πρωτίστως μας ενδιαφέρει είναι ότι θα ζητηθεί από τον Έλληνα εισαγωγέα, να προσδιορίσει τα “ελληνικά” «Φολκσβάγκεν» με το πρόβλημα.
Φυσιολογικά επικρατεί αναβρασμός. Και όχι μόνο στην Ελλάδα, αφού το πρόβλημα δείχνει να έχει πολύ βαθύτερες ρίζες και να σχετίζεται με τον επί πολλά τρόπο ελέγχου της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας στην υποχρέωσή της να προστατεύσει το περιβάλλον.
Τι θα πει ο Έλληνας εισαγωγέας των «Φολκσβάγκεν»; Και οι άλλοι εισαγωγείς; Ανοίγει ο «ασκός του Αιόλου»; Και το κυριότερο : πως έλεγχε και ελέγχει η κυβέρνηση μια ιδιωτική εταιρία στο τόσο σοβαρό πρόβλημα των ρύπων από τους diesel κινητήρες ;
Κι όταν η Ε.Ε θα αποφασίσει την ολοκληρωτική αλλαγή του τρόπου μέτρησης των καυσαερίων στα καινούργια αυτοκίνητα, κάτι που θα έχει άμεση επίπτωση σε όρια ρύπων, εμπορικές αξίες,(αλλάζει το κόστος παραγωγής) και πιθανόν, νομοθεσίας, τι είναι πιθανόν να μάθουμε; Και ποιους θα αφορά;
Είναι λογικό η κυβέρνηση να καταρτίσει σχέδιο δράσης, ξεκινώντας από έρευνα.
0 Comments